fredag 12 februari 2010

Skadad...

...skulle man lätt kunna säga att jag är.
Idag satt jag på ett tråkigt möte på jobbet och bara längtade ut i skogen och att få sitta och vänta på vildsvin.
Jag skickade ett SMS till Johan där jag berättade om min längtan. Han höll med om att jag nog allt var lite skadad.
Jag undrade om han skulle upp på söndag men det skulle han inte.
Det kan verka lite konstigt att jag inte åker upp på fredag- eller lördagkvällen men det har sin förklaring i att jag vill vara hemma och kika på TV och umgås med minMarie. Nackdelen är att man blir så himla trött på jobbet i veckorna...
Johan tyckte det var lite konstig att grisarna som var så aktiva för ett par veckor nu lyser med sin frånvaro. Men så är det väl ibland och det har ju börjat närma sig tid för "grisning" hos en del av suggorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar