fredag 28 januari 2011

Stavgång - dag 4

Ja, jag kämpade mig upp även idag...även fast det var besiktning på jobbet idag vid 8 så tänkte jag att jag hinner gå "rundan" innan. Jag SKA ju gå varje dag och då SKA jag göra det!
Det visade sig sen att besiktningen var först kl 9 men det var det ingen som sagt till mig... Bra ändå då jag hann lite extra innan den.
Rundan...
Jag kände att jag hade lite trångt i högerfoten, att tå 4 kom lite i kläm mellan "trean" och lilltån. Det gick dock över rätt bra men OJOJOJ vad det kändes när jag kom hem - och hela resten av dagen...
Det var inte så blåsigt men lite...måttlig nv-vind på ca 4 m/s och minus ett par grader.
Jag gick som alltid "ebbetorpsrundan" som är 5,24 km.

Dagens data: 47:57 min, maxpuls 145, medel 127, slutpuls 120.
Jag drack bara lite innan jag gick för att få igång kroppen och förbränningen. Det ska vara bra har jag hört...
Hundarna var ganska glada när jag kom hem och skulle ut i trädgården. M var dock inte lika övertygad om det roliga att jag är ute och går om mornarna...men nu är det träning och viktminskning som gäller! :)

(Skrivet i efterhand: 11-01-30 kl 16:42 i soffan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar