lördag 13 mars 2010

Melodifestivalhälsning

Skickade ett SMS så här på lördagskvällen då det inte är vildsvin utan melodifestival som gäller så här års.
Jag meddelade att jag kanske kommer i morgon, annars blir det i veckan. Har haft lite problem med siktet som jag ska byta mot det jag köpte på Blocket tidigare. Tyckte det var passande nu när jag ändå skulle kolla om bössan sköt rätt i och med att jag halkade senast och bössan tog i marken lite halvhårt.
Ska åka till skjutbanan i morgon förmiddag och då löser det sig nog - hoppas jag.
Sa att senaste gyltan var stor: 53 kg och att frysen börjar bli full!

Johan svarade att han tyvärr inte haft tid att sitta ute och vänta. Han hade dock varit uppe i "granet" och kikat tidigare idag och det var mycket spår där. Hade inte lagt ut mat på ett tag. Han önskade mig lycka till när jag nu kom.

Det är en snäll och trevlig person, precis som övriga släkten som låter mig jaga vildsvin på sin mark.
Det är som en otrolig sanndröm!

(Skrivet i efterhand; 30/6)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar